Меню сайту
Категорії розділу
Ефективний педагогічний досвід [4]
Конспекти уроків у початкових класах [8]
Календарне планування [9]
Презентації [11]
Виховна та позакласна робота [4]
Батьківські збори [2]
Он-лайн тестування [4]
За певними посиланнями учні можуть самотійно виконати он-лайн тести
Обдарованість [2]
ДПА [2]
Нормативно-правове забезпечення початкової школи [27]
Тут знаходяться документи МОНУ, Департаменту, КВНЗ "Харківської академії неперервної освіти" тощо
Творча майстерня [3]
Пізнавальні сайти для дітей [18]
Відеофільми, дитячі бібліотеки, цікава інформація тощо
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » Файли » ДПА

Завдання для ДПА з математики
25.12.2016, 14:35

Завдання для проходження учнями ДПА з матекматики, погоджені на засіданні ШМО та затверджені директором школи

 

 

 

«Погоджено»

на засіданні педагогічної ради

від «__»_________2015 р. № __

«Затверджено»

Директор школи     ____________

«__»__________2015 р.    Н.І.Шевцова

 

 

 

 

 

Завдання

для проведення державної підсумкової атестації

з математики

за курс початкової школи

 

Контрольна робота тестового характеру

 

1. Який із виразів є сумою розрядних доданків числа 163 040?

А 163 000 + 40

Б100 000 + 60 000 + 3000 + 40

В 100 000 + 6000 + 3000 + 40

2. Якою є частка чисел 91 950 і 30?

А 365                            Б 3065                 В 3060

3. Під час морської регати одна з яхт подолала 160 км за 4 год. З якою швидкістю рухалася ця яхта?

А 40 км/год                  Б 4 км/год           В 640 км/год

4. При якому значенні а нерівність 60 000 – а < 58 200 буде істинною?

А а= 2800           Б а = 1800          В а = 800

5. Якою є площа квадрата зі стороною 34 м?

А 68 м?               Б 144 м?             В 1156 м?

6. У дуплі білки лежить 30 плодів.  усіх плодів – горіхи, решта – жолуді. Скільки жолудів лежить у дуплі?

7. Обчисли. Запиши значення виразів.

2137 + 609 · 37 – 18 640 =                                750 м · 8 =

8. Розв’яжи задачу.

На трьох верстатах за 6 год виготовляють 990 деталей. За скільки годин на одному такому верстаті можна виготовити 440 деталей, якщо продуктивність верстата не зміниться?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комбінована контрольна робота

1.Розв’яжи задачу.

У фермерському господарстві за три дні зібрали 6942 ц капусти. Першого дня зібрали третину всього урожаю. Другого дня – на 762 ц більше, ніж першого, а решту капусти зібрали третього дня. Скільки центнерів капусти зібрали третього дня? 

2.Виконай дії:

50092 : 38 =                                    43м – 6м 8см = …м …дм …см …мм

12096 • 56 =                                    34ц – 4ц 47г = …ц …кг …г

3. Визнач значення виразу:

2503 · 85 + (100000 – 1975) : 75

4. Розв’яжи рівняння:           5 · х – 30 = 105

5. Геометрична задача.

Довжини сторін прямокутника 7 см і 5 см. Побудуй квадрат, який має такий самий периметр?

6. У дуплі білки лежить 30 плодів.  усіх плодів – горіхи, решта – жолуді. Скільки жолудів лежить у дуплі?

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з математики тестового характеру

 

1. Який із виразів є сумою розрядних доданків числа 357 069?

А 357 000 + 69

Б300 000 + 50 000 + 7 000 + 60 + 9

В 300 + 5 000 + 700 + 60 + 9

2. Якою є частка чисел 210 750 і 30?

А 725                            Б 7 025      В 7 020

3. Автомобіль подолав відстань 140 км від Житомира до Києва за 2 год. З якою швидкістю рухався автомобіль?

А 7 км/год           Б 70 км/год                  В 280 км/год

4. При якому значенні а нерівність 90 000 – а < 69 300 буде істинною?

А а= 69 400                  Б а = 1 900                   В а = 7 800

5. Якою є площа квадрата зі стороною 47 м?

А 470 м?             Б 94 м?               В 2 209 м?

6. У дуплі білки лежить 30 плодів.  усіх плодів – горіхи, решта – жолуді. Скільки жолудів лежить у дуплі?

7. Обчисли. Запиши значення виразів.

14·34763+(50761-5307) =                                 3 км 500 м : 700 м =

8. Розв’яжи задачу.

У магазин завезли 4 мішки рису  по 50 кг кожний і 3 мішки по 45 кг кожний. Весь цукор розфасували в пакети по 5 кг. Скільки вийшло пакетів?

Категорія: ДПА | Додав: МаричкаКмить | Теги: ДПА, завдання, Математика
Переглядів: 564 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Захисти себе
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz