Меню сайту
Категорії розділу
Ефективний педагогічний досвід [4]
Конспекти уроків у початкових класах [8]
Календарне планування [9]
Презентації [11]
Виховна та позакласна робота [4]
Батьківські збори [2]
Он-лайн тестування [4]
За певними посиланнями учні можуть самотійно виконати он-лайн тести
Обдарованість [2]
ДПА [2]
Нормативно-правове забезпечення початкової школи [27]
Тут знаходяться документи МОНУ, Департаменту, КВНЗ "Харківської академії неперервної освіти" тощо
Творча майстерня [3]
Пізнавальні сайти для дітей [18]
Відеофільми, дитячі бібліотеки, цікава інформація тощо
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конспекти уроків у початкових класах

Конспект уроку-проекту з трудового навчання у 2 класі
20.12.2016, 00:26
Конспект уроку-проекту з трудового навчання у 2 класі Тема уроку. Виготовлення декоративних прикрас Мета уроку. Закріпити вміння учнів виготовляти декоративні прикраси за допомогою аплікації, витинанки, пластиліну; удосконалювати вміння учнів працювати з ІКТ, складати і вирізувати вироби з паперу симетричної форми; розвивати творчі здібності учнів, просторову уяву, формувати ціннісне ставлення до мистецтва; виховувати любов до народного мистецтва, спонукати до відновлення національних традицій, їх збереження та впровадження в життя, культуру праці, охайність Тип уроку. Урок перевірки та оцінки знань Міжпредметні зв’язки. Образотворче мистецтво, музичне мистецтво, основи здоров’я, математика, українське читання, інформатика Обладнання уроку. Кольоровий папір, клей, ножиці, картон, баночки, обліплені пластиліном, пшениця, кукурудза, просо, ПК, тлумачний словник, підручник, виставки, програма «Сходинки до інформатики», мікрофон Девіз уроку Землю красить сонце, а людину – праця Народна творчість Хід уроку І. Організація класу - Зараз у нас урок трудового навчання. Перевірте, будь ласка, чи все необхідне є у вас на партах: клей, ножиці, кольоровий папір, картон, баночки, обліплені пластиліном, пшениця, кукурудза, просо, серветки ІІ. Підготовки учнів до активного, свідомого засвоєння знань 1. Робота з усною народною творчістю. - Олексію, прочитай нам, будь ласка, девіз уроку. А як ви розумієте його зміст? 2. Створення позитивного настрою на роботу Вчитель У нас сьогодні справжнє свято. Гостей зібралося багато. Ану ж на мене подивіться І веселенько усміхніться Краса врятує світ – Завжди так говорили, Тож на уроці піде мова Про все, що люди створили 3. Міні-екскурсія «Декоративно-ужиткове мистецтво» 3.1. Слово вчителя-екскурсовода Діти, сьогодні ви маєте чудову нагоду відвідати наш музей «Декоративно-ужиткового мистецтва». Я ваш екскурсовод. В музеї є виставки малюнків, художньої літератури, цікавих слів, і, звичайно ж, виставка декоративно-ужиткового мистецтва. Протягом уроку ми ознайомимося з кожною виставкою. Усі побутові предмети, які ви бачите перед собою належать до декоративно-ужиткового мистецтва. В кожній сім’ї є оздоблені меблі, одяг, рушники, посуд, іграшки. Виготовляють такі чудові вироби талановиті митці: кравці, склодуви, гончарі, різьбярі, вишивальники та інші. Найпоширенішим є гончарний посуд: миски, глечики. Одним із найдавніших видів гончарного мистецтва є мистецтво кераміки, тобто створення виробів із випаленої глини. І є просто іграшки виготовлені зі спеціальної глини, яка є в природі. Ці чарівні іграшки подарували нам учні Катеринівського НВК. У кожному, навіть найменшому селі нашої країни, жили і славилися своїм мистецтвом майстри різьби по дереву. Цей вид мистецтва в пошані і сьогодні. Перед вами і кухонні дощечки, і шкатулки. Цікавою і художньо багатою є вишивка. Нею оздоблюють тканини. Перед вами є рушники, ікона, сорочка, серветки. - А чий це вишитий портрет красується перед вами? Так, це Т.Г.Шевченко. - А хто такий Т.Г.Шевченко? З прадавніх часів на Україні існує килимарство. Воно має давні традиції. Особливо цікавими є гуцульські килими. Подивіться які вони різнокольорові та красиві. А що ви можете сказати мені про килими? Так, дійсно, в 1 класі ми з вами їх виготовляли. Ану, чи впізнаєте ви їх? Добре. А для чого нам потрібна виставка «Художньої літератури»? (Проблемне завдання). Тут поряд виставка малюнків, яку ви намалювали вдома. Висновок. Отже, ми з вами коротко познайомилися з видами декоративно-ужиткового мистецтва. ІІІ. Повідомлення теми уроку 1. Слово вчителя - А зараз пройдіть, будь ласка, до нашої творчої майстерні, де ми будемо виготовляти власноруч декоративні прикраси і створимо колективну виставку робіт. Ними ж ми прикрасимо класну кімнату та подаруємо дошкільнятам Червонохвильського НВК. Перевіримо, чому ви навчились протягом вивчення теми «Людина і природа». Але перш, ніж розпочати, давайте згадаємо правила роботи з ножицями. 2. Інструктаж з ТБ під час роботи з ножицями ІV. Перевірка знань 1. Практична робота учнів: 1 група «Декоратори» Презентують оздоблення декоративної вази - Вдома ви обліпили пластиліном скляні баночки, а на уроці ми будемо оздоблювати їх, щоб утворилися декоративні вази. Приступайте до роботи. - Погляньте, будь ласка, на виставку «Цікавих слів» і скажіть, а що таке ваза? Ваза – посудина, що має найрізноманітніші форми і використовується для тримання квітів, фруктів, солодощів або як декоративна річ. (Учні оздоблюють вази і виставляють їх на стіл з назвою «Своїми руками». В ході роботи проводжу бесіду. – Діти про всі речі, які є у нас в музеї складено багато пісень. А яку пісню ми вивчали на уроці музичного мистецтва про хлопців-умільців? («Савка и Гришка» білор. нар. пісня). Тож давайте її заспіваємо. Учні виконують пісню в ході роботи. Хто закінчив роботу ставить вазу на стіл). 2 група «Витинанщики» Виготовляють серветки, мережки - Давайте звернемось до виставки «Цікавих слів». Що таке витинанки? Витинанки – орнаментальні прикраси, ажурно витяті ножицями з паперу. Робота з підручником. Відкрийте підручники на ст. , Олексію, прочитай нам статтю. А зараз ви виготуєте серветки та мережки з кольорового паперу. А що таке серветка? А які серветки бувають за формою? (круглі, прямокутні та квадратні). Тут же проводиться між предметний зв'язок з математикою про геометричні фігури, які учні вивчали декілька уроків назад. - А в кого вдома є серветки? А давайте послухаємо пісню Наталії Май «Мамина сорочка» . Прослуховування пісні Наталії Май «Мамина сорочка». Фізкультхвилинка. Учні танцюють під музичний супровід. - А яку пісню ми вивчали про дівчинку, яка вміла вишивати? («Рушничок», виконують її в ході роботи). 3 група «Майстри віртуальної аплікації» Створюють віртуальну аплікацію. Робота з ПК. - А що означає слово аплікація? Аплікація – приклеювання на основний фон вирізаних частин якогось малюнка. Вона буває: предметною, сюжетною, декоративною. Ми зараз виконаємо віртуальну аплікацію. Це така аплікація, яку ви не можете потримати руками, а створите її лише на комп’ютері, використовуючи програму «Сходинки». Будь ласка, займіть свої місця, натисніть пробіл на клавіатурі, виберіть завдання «Як поводитися з комп’ютером і повторимо правила безпечної поведінки під час роботи з комп’ютером». - Повторення правил при користуванні ПК. Закрийте це завдання і відкрийте завдання «Розібрані малюнки». Оберіть кожен собі малюнок і приступаємо до роботи. Хто виконає роботу, зразу ж мені повідомляє. Працюємо 5 хвилин. Фізкультхвилинка. Учні виконують вправи для очей, які вивчали на уроці з основ здоров’я. 4 група «Творці чарівних квітів» Виготовляють квіти із паперових серветок - А зараз ви покажете, як умієте виготовляти квіти із паперових серветок. Ми їх наклеювали на кольоровий картон, а зараз створимо композицію «Квіти у вазоні». Послідовність виконання роботи (згадують) 5 група «Журналісти» Презентують результати пошукової роботи Наша група проводила журналістське розслідування «Народні умільці мого села». Слід зазначити, що на території нашої сільської ради ми виявили понад 25 осіб народних умільців із 305 осіб, які мешкають на території Новоолександрівської сільської ради. Панін В.І. захоплюється плетінням із лози корзин, кошиків. Бражник Л.І., Бабак В.І., Байбак А.М. - вишивальниці. Їхні вишиті картини були представлені під час проведення Дня села. Троценко О.В. виготовляє з металу обладнання давніх лицарів - кольчуги, мечі. Манза О.М. вишиває рушники. Кисіль Ю.В., Ковалик В., Коваленко Т.М., сім’я Коваленка О.В., Кизим А.І., Ковач М.Ф., люб’язно представили вироби з бісеру. Кисіль Ю.В., Корнейко Л.С. займаються в’язанням гачком одягу та різноманітних прикрас, дитячих іграшок. Паніна М.І., Тертична Т.М., Маренич С.В., Маренич К.М., Пасєка А.В. та Пасєка А.В. вишивають ікони та картини бісером та мулінею. Маренич П.А. в’яже віники та мітли. Шуляченко О.О. захоплюється керамікою. Волков А.Г. та Кандупа В.М. вичиняють вироби зі шкіри. Волкова Ю.М. шиє одяг зі шкіри: шапки, кожухи, пальта. Корнейко Л.І., Кизим Л.Д., Паніна М.І., Фисун Л.Д., Троценко С.М., Бражник Р.М., Селевко Л.О. випікають смачні пиріжки, пироги, торти та хліб. Паніна М.І. місцевий перукар-самоучка. Панін В.І. підшиває та ремонтує взуття. Як бачимо, наші односельці дуже талановиті умільці, справжні майстри своєї справи. 2. Прибирання робочих місць V. Підсумок уроку 1. Виставка робіт. - Чия робота вам найбільше сподобалась? Виберіть ті роботи, які ви хочете подарувати маленьким дошкільнятам. 2. Вербальне оцінювання робіт 3. Проблемне запитання. - Діти, у нас на виставці «Декоративно-ужиткового мистецтва» є підсвічник зі свічкою. А хто мені нагадає, яку акція проводилася в школі 23 листопада? («Запали свічку») 4. «Мікрофон». «Найбільше на уроці мені сподобалось…» 5. Виразне читання учнями віршів 1-й учень Немов відтворення серпанку, З паперу вирізані всі, Ось перед вами витинанки – Зразки чудової краси! 2-й учень А ці вази чарівні, Мов красуні розписні Будуть клас наш прикрашати І красою чарувати 3-й учень А вазон із квітами Квітами тендітними Наче шепче він мені, Став туди, де промені 4-й учень Наш урок минув не марно, Працювали дружно всі. Подивіться, як же вправно Зроблені прикраси ці VІ. Домашнє завдання.
Категорія: Конспекти уроків у початкових класах | Додав: МаричкаКмить | Теги: Проект, навчання, Трудове, декоратино-ужиткове мистецтво
Переглядів: 1005 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Захисти себе
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz