Меню сайту
Категорії розділу
Ефективний педагогічний досвід [4]
Конспекти уроків у початкових класах [8]
Календарне планування [9]
Презентації [11]
Виховна та позакласна робота [4]
Батьківські збори [2]
Он-лайн тестування [4]
За певними посиланнями учні можуть самотійно виконати он-лайн тести
Обдарованість [2]
ДПА [2]
Нормативно-правове забезпечення початкової школи [27]
Тут знаходяться документи МОНУ, Департаменту, КВНЗ "Харківської академії неперервної освіти" тощо
Творча майстерня [3]
Пізнавальні сайти для дітей [18]
Відеофільми, дитячі бібліотеки, цікава інформація тощо
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конспекти уроків у початкових класах

Конспект уроку з навчання грамоти у 1 класі на тему " Звук [дж], позначення його буквосполученням дж"
13.08.2013, 16:05

Навчання грамоти

Тема уроку. Звук [дж], позначення його буквосполученням дж

Мета уроку. Познайомити учнів із буквосполученням дж та позначення ним  звука [дж].                                            

                      Вчити правильно вимовляти і читати слова з  буквосполученням дж.

                      Розвивати зв’язне мовлення, навички техніки читання, пам'ять , увагу.

                      Виховувати любов до природи.

Тип уроку. Комбінований

Обладнання уроку. Каса букв, картки зі словами, тлумачний словник, буквар Колисниченко, зошити з читання, завдання на картках, малюнок для розвитку звязного мовлення, журнал «Малятко»

 

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Гра «Спіймай звук [ж] в словах»

Жук, мак, сонце, жоржина, кожух, поріг, жевжик, пожежа, віск, пожива.

2. Проблемне запитання

- Діти, а що означає слово пожива?

3. Робота в парах

З поданих малюнків вибрати ті, в назвах яких зустрічається звук [ж].

4. Робота зі скоромовкою

Я ходжу і броджу, я ніколи не сиджу

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

1. Гра «Луна»

- Діти, я вам зараз буду читати вірш, а ви повторюватимете лише останнє слово рядка

2.Бесіда

- Скажіть, будь ласка, який звук зустрічався в кожному слові, яке ви повторювали за мною?

ІV.Повідомлення теми уроку

-          Сьогодні на уроці ми познайомимося з буквосполученням дж, научимося читати склади та слова з буквосполученням  дж.

V.Вивчення нового матеріалу

1.Виділення буквосполучення дж з мовного потоку. Гра «Спіймай дж»

Бджола, ходити, ходжу, піджак, жоржина, підживлення, крижина, виводити, виводжу, служба

2.Читання складів за складовою таблицею з буквосполученням  дж.

3.Читання сторінки букваря

3.1.Індивідуальна робота з учнями, які вміють читати

Учні читають журнал «Малятко»

4.Фізкультхвилинка

5.Робота в зошитах з читання  

6.Звукові моделі слів

Джміль,джинси, діжка

7.Фізкультхвилинка

VІ.Закріплення раніше вивченого матеріалу

1.Гра «Допоможи Незнайці». Завдання на картках

Вставити в текстах, де потрібно буквосполучення  дж.

 2.Розвиток усного звязного мовлення

Скласти звязну розповідь за малюнком

3.Робота із загадками

VІІ. Підсумок уроку

1. Виразне читання сильнішими учнями опрацьованих ними текстів у  журналі «Малятко»

2.Бесіда

-Що вивчали на уроці?

-Які нові слова ви запам’ятали?

Категорія: Конспекти уроків у початкових класах | Додав: МаричкаКмить
Переглядів: 1984 | Завантажень: 0 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Захисти себе
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz