Меню сайту
Категорії розділу
Ефективний педагогічний досвід [4]
Конспекти уроків у початкових класах [8]
Календарне планування [9]
Презентації [11]
Виховна та позакласна робота [4]
Батьківські збори [2]
Он-лайн тестування [4]
За певними посиланнями учні можуть самотійно виконати он-лайн тести
Обдарованість [2]
ДПА [2]
Нормативно-правове забезпечення початкової школи [27]
Тут знаходяться документи МОНУ, Департаменту, КВНЗ "Харківської академії неперервної освіти" тощо
Творча майстерня [3]
Пізнавальні сайти для дітей [18]
Відеофільми, дитячі бібліотеки, цікава інформація тощо
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конспекти уроків у початкових класах

Конспект уроку з української мови у 4 класі на тему: "Закріплення знань про відмінювання іменників"
[ · Скачати дистанційно () ] 25.12.2016, 08:58

Урок-гра "Аукціон" 

         Рідна мова є, без перебільшення, основним предметом у системі навчально-виховної роботи в школі. Її особливе місце інших навчальних дисциплін визначається тим, що саме від загально мовної і мовленнєвої компетентності школярів( уміння читати, слухати, розповідати, запитувати і відповідати, переказувати почуте й прочитане, висловлювати свої думки в усній і письмовій формі) безпосередньо залежать їхні успіхи в опануванні знань з інших навчальних дисциплін, зростання їхнього загального культурного рівня, кругозору.                                                                                  

 

  Останнім часом в Україні відбувається поступове становлення нового педагогічного мислення. Воно можливе лише за умови аналізу та усвідомлення учителями помилок, допущених у минулому. На даному етапі розвитку освіти в Україні слід зорієнтувати вчителя на нову стратегічну методологію навчання і виховання молодого покоління.  На мою думку, зараз необхідно поставити дитину на позицію суб’єкта своєї власної життєдіяльності. Учень сам, своїми власними силами повинен знайти способи вирішення  тих проблем, які перед ним постають. І до такого рішення їх повинен підвести педагог. Сучасній школі та державі потрібен такий учень, який прагне до самоосвіти, самовдосконалення, самореалізації.

         Працюючи на уроці , вчитель повинен так направити навчальний процес, щоб учень отримав  тільки задоволення від  своєї діяльності.

         Для реалізації таких завдань сучасній школі потрібен вчитель нової формації, нового мислення, людина, яка чітко уявляє всю відповідальність за майбутнє своєї країни, людина, яка сміливо може відмовитися від тих застарілих стереотипів, які гальмують процес навчальної діяльності.

        Працюючи вчителем  із двадцятидевятирічним педагогічним стажем, хочу проаналізувати деякі методичні тонкощі роботи.

       Насамперед хочу зазначити, що така робота потребує творчого підходу до процесу навчання. Кожен урок – це нове відкриття для особистості, це сходинка, якою вона рухається тільки вгору. Цьому сприяє застосування інтерактивних  технологій, інноваційних вправ. Наприклад, вивчаючи у 4 класі тему «Іменник» застосовую гру «Аукціон». На листівках записую запитання і завдання. Родзинкою є те, що в кожного учня повинні бути тільки свої приклади. А запитання вони за 2 -3 уроки вже запам’ятовують, бо вони повторюються. Кожен                                                   

урок поповнюються новими лотами по мірі вивчення тем. Ті лоти, на які учні дають досконалі відповіді, відкладаю для  . При  виставленні оцінок під час уроку додаю бал за кожен лот.

      Ще одним, я вважаю, цінним методом є робота в групах, коли учні аналізують, сперечаються, досліджують і доходять до певної думки (навіть, якщо ця думка невірна). А яке задоволення вони отримують від своєї праці? Скільки в них радості, почуття самозадоволення, гордості за свої здібності, за свій талант, за свою винахідливість?

      Не менш важливим є підсумок уроку. На цьому завершальному етапі роботи  головною, домінуючою повинна бути  теж діяльність учнів.

      Наведу основні напрямки, за якими доцільно здійснювати загальну та індивідуальну рефлексію діяльності учнів на уроці:

- Діяльнісний підсумок уроку.Що ми з вами встигли зробити?

- Розвивальний підсумок уроку. Чого ви навчилися,на яку сходинку піднялися, у чому стали розумнішими, дорослішими, сильнішими?

-Змістовий підсумок уроку. На які запитання, що Були поставлені на початку та в процесі уроку, змогли дати відповідь, які з визначених проблем змогли вирішити?

- Емоційний підсумок уроку. Кому  з учнів ви хотіли б подякувати за співпрацю, емоційну підтримку вашої роботи, конкретні результати, можливо окремим учням, А, можливо, й усьому класові?*

  

 

* Коваль Л. Технологія взаємодії вчителя й учнів на різних етапах уроку//Початкова школа. – 2006. -№10.

                                                 

 Дана робота складається з теоретичного та практичного блоку.

Вона допоможе молодим спеціалістам з  початкових класів  застосувати інтерактивні вправи на своїх  уроках щодо впровадження інноваційних технологій.

 

Завантажити конспект уроку тут: http://mariyapaninauco.ucoz.net/konspekt_uroku_z_ukrajinskoji_movi_u_4_klasi_zakri.rar

                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

 

Категорія: Конспекти уроків у початкових класах | Додав: МаричкаКмить | Теги: аукціон, мова, українська, іменник, конспект, урок-гра
Переглядів: 643 | Завантажень: 178 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Захисти себе
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz