Меню сайту
Категорії розділу
Ефективний педагогічний досвід [4]
Конспекти уроків у початкових класах [8]
Календарне планування [9]
Презентації [11]
Виховна та позакласна робота [4]
Батьківські збори [2]
Он-лайн тестування [4]
За певними посиланнями учні можуть самотійно виконати он-лайн тести
Обдарованість [2]
ДПА [2]
Нормативно-правове забезпечення початкової школи [27]
Тут знаходяться документи МОНУ, Департаменту, КВНЗ "Харківської академії неперервної освіти" тощо
Творча майстерня [3]
Пізнавальні сайти для дітей [18]
Відеофільми, дитячі бібліотеки, цікава інформація тощо
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Конспекти уроків у початкових класах

Урок навчання грамоти у 1 класі на тему "Закріплення звукового значення вивчених букв"
[ Викачати з сервера (8.6 Kb) ] 09.10.2016, 12:44
Урок № Навчання грамоти 1 клас Дата ___________ Тема уроку. Закріплення звукового значення вивчених букв Мета уроку. Вправляти учнів у читанні складів та слів з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; розвивати зв’язне мовлення учнів, увагу, пам’ять, уяву, уміння креативно мислити, збагачувати словниковий запас; виховувати любов до матері Тип уроку. Урок закріплення вивченого Обладнання уроку. Абетка, таблиці складів, творчі завдання, предметні малюнки, український алфавіт, буквар Хід уроку І. Організація класу Щойно продзвенів дзвінок, Нас покликав на урок. Щоб могли багато знати Треба нам усе вивчати. Тож часу давай не гаймо Та урок розпочинаймо! ІІ. Повідомлення завдань уроку - Діти, сьогодні до нас на урок завітав Незнайко. Ви знаєте, що він лінкуватий, не хоче добре вчитися і навчається в якій школі? (в лісовій). А домашнє завдання йому треба виконати. Тож допоможемо Незнайкові? ІІІ. Закріплення раніше вивченого матеріалу - У Незнайка багато завдань, тож давайте йому допомагати! Завдання 1 Назвати вивчені букви. (Спочатку хором, а потім окремо учні) А О У И М Назвати лише голосні звуки: ([а],[о],[у],[и]) Проблемне завдання - А чому ці звуки голосні? (Під час їх вимовляння повітря не натрапляє на перешкоду, їх можна проспівати). - Доведіть мені на прикладі української народної пісні «Ой єсть в лісі калина», що звук [о] голосний (Учні виконують пісню за допомогою звука [о]) - А скільки всього букв в українському алфавіті? (33). Голосних букв? (10). Назвіть їх (а, о, у, и, і, е, я, ю, є, ї). Голосних звуків? (6). Назвіть їх ([а],[о],[у],[и], [і], [е]). А які з них ми вивчили? - Добре, діти! Ви молодці, допомогли виконати перше завдання Завдання 2 Прочитати склади, слова та речення Діти читають склади, слова за таблицею та на сторінці букваря Завдання 3 Гра «Хто наголошений». Показую предметні малюнки, а учні ділять слово на склади плесками в долоні, називають по черзі склади, визначають наголошений склад (гукають слово) і той учень, який називав наголошений склад встає. (Наприклад, ко-ро-ва, той хто називав склад -ро- встає) Лисиця, гуси, барабан, олівець, пенал, півник, лопата Проблемне завдання - Діти, а хто може пояснити Незнайкові, як дізнатися скільки складів у слові? (У слові скільки складів, скільки голосних звуків) Проблемне завдання - В яких із названих сів є звук [и] (Лисиця, гуси, півник) Завдання 4 Гра «Склади звукову модель слів» Викласти звукову модель слів: олень [О — О ═], мама [— О — О],село [— О — О], діти [═ О — О], оса [О — О]. Завдання 5 Розвиток артикуляційного апарату Робота зі скоромовкою «Сів шпак на шпаківню». Учні по черзі тричі підряд швидко промовляють скоромовку. Сів шпак на шпаківню, Заспівав шпак півню: «Так як я не вмієш ти, Так як ти не вмію я» Завдання 6 Фізкультхвилинка Наступне завдання: Проспівати пісню «Ой єсть в лісі калина» і затанцювати під неї Завдання 7 Скласти речення за ілюстрацією та записати схему речення на дошці Продовжити мою думку: - Речення починаємо писати … (з великої буки) - В кінці речення ставимо … (крапку) Завдання 8 Гра «Знайди пару» На окремих листках написані вивчені букви і наклеєні предметні малюнки. Завдання: з’єднати малюнки з тими вивченими буквами, які є в словах. Завдання 9 Продовжити речення: - Рослини, тварини і людина належать до … (живої природи) Проблемне завдання - А чому? (бо вони ростуть, дихають, розмножуються і помирають). - Квіти – це жива чи нежива природа? (жива) - Назвіть квіти, в назві яких є звук А (айстра, ромашка, троянда, жоржина) - Назвіть тварину, в назві якої є звук О (корова, коза, кошеня, собака) Завдання 10 Фізкультхвилинка Руки на пояс ставим усі, Будем стрибати, мов горобці. Скік вперед і скік назад. Крильця вниз всі опустили І на місці походили Завдання 11 Розповісти вірші на вивчені букви. Я показую букву, а учні хором розповідають вірш або по черзі А Автобус їде по алеї, Акація цвіте в саду, А ми зібралися під нею Абетку вивчити легку У У долині жив удав: Удавав, що він все знав. Удавав, що все умів, У траві хвостом вертів. У ріку лише дивився, Удавав, що вже умився. О Олень надів окуляри ослу. Осел у вівсі знайшов осу. И И – ніколи слів не починає, Про це кожен учень знає. Мишка на годинник поглядає, - Де ж це мишенятко ще гуляє? Завдання 12 Робота із загадкою Найрідніша, наймиліша, Всіх вона нас пестить, тішить, Завжди скрізь буває з нами. Відгадайте, хто це? … (мама) Завдання 13 Випереджальне завдання. Одній учениці задано прочитати виразно вірш «Материнські руки» (Притчі для дітей і дорослих. 68 притч про головне. Любов, материнство, мистецтво, сенс життя. / О.О.Лопатіна, М.В. Скребцова. – Х. : Вид. група «Основа», 2014) - Прослухайте уважно вірш і скажіть, чому у вірші сказано, що неня дарує дітям рай? У мами дві руки тендітні, В них безмір ніжності і світла, І їхні дії незліченні, Бо рай дарує дітям неня. В них райдуг чисті голоси – Мости мрійливої краси – І океани співчуття, І для дітей усе життя. Бесіда - Так чому у вірші сказано, що неня дарує дітям рай? Який це рай, що це таке? А хто така неня? Заучування першого куплета вірша Завдання 14 Розвиток мовлення Робота з прислів’ями - Діти, а що означає прислів’я, «Книга вчить, як на світі жить»? - А хто прочитає оце прислів’я? (Читає один учень, який вміє читати) Хто багато читає, той багато знає. - Що воно означає? ІV. Підсумок уроку Рефлексія - Діти, ви сьогодні молодці, допомогли Незнайкові виконати усі завдання. - А що саме ми виконували? - А тепер вибиріть смайлик, який відповідає вашому настрою від проведеного уроку. - На все добре, діти, виходьте на перерву
Категорія: Конспекти уроків у початкових класах | Додав: МаричкаКмить
Переглядів: 758 | Завантажень: 43 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Захисти себе
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz