Меню сайту
Категорії розділу
Ефективний педагогічний досвід [4]
Конспекти уроків у початкових класах [8]
Календарне планування [9]
Презентації [11]
Виховна та позакласна робота [4]
Батьківські збори [2]
Он-лайн тестування [4]
За певними посиланнями учні можуть самотійно виконати он-лайн тести
Обдарованість [2]
ДПА [2]
Нормативно-правове забезпечення початкової школи [27]
Тут знаходяться документи МОНУ, Департаменту, КВНЗ "Харківської академії неперервної освіти" тощо
Творча майстерня [3]
Пізнавальні сайти для дітей [18]
Відеофільми, дитячі бібліотеки, цікава інформація тощо
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Ефективний педагогічний досвід

Вдосконалення навичок техніки читання Матеріали ефективного педагогічного досвіду
[ Викачати з сервера (32.6 Kb) ] 13.08.2013, 15:49

Відділ освіти

Великобурлуцької районної державної адміністрації

Новоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдосконалення навичок техніки читання

Матеріали  ефективного педагогічного досвіду

 

 

 

 

 

Паніна Марія Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2006 рік

 

Зміст досвіду:

             Тема досвіду.  Вдосконалення навичок техніки читання

             Адреса досвіду. Новоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. Великобурлуцької районної державної адміністрації

             Автор досвіду. Паніна Марія Іванівна

               Провідна наукова ідея. Упродовж усього періоду навчання в початковій школі потрібно удосконалювати техніку читання, прищеплювати любов до книги, готувати учнів до позакласного читання. Для цього потрібно не тільки навчити учнів, але й ознайомити їх з книгою як засобом спілкування людей, засобом масової інформації, як продуктивної видавницької поліграфічної промисловості.

               Актуальність досвіду. На сучасному етапі розвитку освіти в Україні одним із основних завдань школи є: навчити учнів самостійно здобувати знання, тобто формувати в учнів навички самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації, самовиховання. А це є можливим тільки тоді, коли учні вмітимуть швидко читати та орієнтуватися в потоці інформації: відбирати основне, необхідне для себе.

               Мета та завдання, на розв’язання яких спрямована педагогічна діяльність. Навчити дітей швидко читати, бездоганно усвідомлюючи зміст прочитаного матеріалу. Формувати вміння чітко орієнтуватися в  величезному потоці інформації. Сприяти реалізації та розвитку творчого потенціалу учнів, інтересів, можливостей. Виховувати любов до читання.

               Наукові ідеї та рекомендації. Вдосконалювати навички техніки читання учнів можна починати на будь-якому етапі навчально-виховної діяльності, що сприяє мотивації   діяльності дитини, розвиває в учнів артикуляцію, память, вдосконалює мовленнєві здібності, швидкість, увагу, зібраність.

 

1.     Витяг з рішення педагогічної ради школи про схвалення досвіду роботи учителя з визначеної проблеми, завірений підписом директора і печаткою.

 

2.     Характеристика носія ефективного педагогічного досвіду

 

Паніна Марія Іванівна працює вчителем початкових класів Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. з 1987 року, керівник шкільного методичного обєднання «Вчителів початкових класів». Вчитель має кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії». Працює над проблемою «Розвиток звязного мовлення як засіб підвищення грамотності учнів».

Активний, творчий вчитель, любить дітей та свою роботу. Виховує у підростаючого покоління високі моральні якості, любов до Батьківщини, рідного краю. Навчає учнів самостійно здобувати знання, проводить педагогічні читання для батьків. В своїй роботі використовує передовий педагогічний досвід педагогів-новаторів І.Т.Федоренка, О.М.Потапової, вчителя початкових класів Приколотнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Миропольської Т. Має високі показники в роботі. Постійно приймає активну участь у районній виставці-ярмарку педагогічних ідей, у засіданнях РМО, дає відкриті уроки як для ШМО, РМО вчителів початкових класів.

 

 

Анотація

на передовий педагогічний досвід роботи

 вчителя початкових класів Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ст.

 

            Тема досвіду. Вдосконалення навичок техніки читання

            Автор досвіду. Паніна Марія Іванівна

            Адреса досвіду. Новоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. Великобурлуцької районної державної адміністрації

            Досвід вивчався в 2002-2006 роках адміністрацією Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ст.

 

Актуальність досвіду.  Робота над розвитком навичок техніки читання  у відповідності із загальноосвітніми завданнями, освітніми проблемами, специфікою навчально-виховного процесу в школі є надто необхідним і потребує постійного вдосконалення.

Вид досвіду: За характером новизни досвід  є раціоналізаторський.

Провідна педагогічна ідея досвіду. Найбільш суттєвим в досвіді є те, що   червоною лінією відчутні позитивні зміни в удосконаленні навичок техніки читання навчально-виховного процесу, формування в учнів навчальної компетентності, виховання інтересу до читання. Розвиток техніки читання є запорукою успіху у навчанні. Уміння і навички з читання потрібно розвивати в процесі вивчення учнями всіх навчальних дисциплін. Цю роботу Паніна М.І. підносить до рівня інтегрованого навчання.

Технологія досвіду. Автору властиві такі форми і методи роботи, як  робота зі скоромовками, читання таблиці Шульте, написання зорових диктантів та інш. Застосування їх в системі дає високий результат.

Результативність досвіду. Присвятивши цій проблемі 19 років вчитель має свої позитивні досягнення. Всі діти читають швидко, плавно, цілими словами, усвідомлюють зміст прочитаного. Уроки з аудіювання проходять на високому рівні, що говорить про високий показник в роботи з читання. Тільки така послідовна, систематична робота педагога може досягти бажаного результату.  

За високу результативність в роботі Паніна М.І. нагороджена грамотою відділу освіти Великобурлуцького району Харківської області.

 

 

 

 

Організаційна робота закладу  по розповсюдженню ППД

 

                                   Методи розповсюдження передового педагогічного досвіду

 

ü Словесні: консультації, засідання методичних об’єднань, конференції, педагогічні читання.

ü Наочні: виставки-ярмарки педагогічних ідей, панорами творчих портретів, методичний вернісаж, педагогічні виставки тощо.

ü Практичні: відкриті уроки, семінари-практикуми, виступи на ШМО, РМО

 

Опис змісту досвіду:

1.     Вступ

2.     Технологія досвіду

3.     Результативність досвіду

4.     Висновки

5.     Список рекомендованої літератури з проблеми

 

Додаток №1Розробка уроків за темою.

Додаток №2. Розробка позакласних заходів.

Додаток №3 Результати діагностики (таблиці, діаграми…).

Додаток №4 Творчі роботи учнів (якщо такі є чи потрібні з проблеми досвіду).

Додаток №5 Фотоколаж педагогічної діяльності вчителя.

 

              ІІ. Методична робота вчителя :   

               1.   Методичні заходи по розповсюдженню педагогічних ідей.

          2.  Участь у шкільних, районних формах роботи.

          3.   Видавнича діяльність  учителя ( друкування в періодиці – фахові видання) 

 

                   

                                          Послідовність складання папки

     Титульна сторінка

     Фотографія

     Персоналія

     Рецензія

     Витяг1 із протоколу

     Витяг 2 із протоколу

     Зміст досвіду

     Опис досвіду

     Висновок

     Література

     Додатки

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

Категорія: Ефективний педагогічний досвід | Додав: МаричкаКмить
Переглядів: 1862 | Завантажень: 152 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Захисти себе
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz