Меню сайту
Категорії розділу
Ефективний педагогічний досвід [4]
Конспекти уроків у початкових класах [8]
Календарне планування [9]
Презентації [11]
Виховна та позакласна робота [4]
Батьківські збори [2]
Он-лайн тестування [4]
За певними посиланнями учні можуть самотійно виконати он-лайн тести
Обдарованість [2]
ДПА [2]
Нормативно-правове забезпечення початкової школи [27]
Тут знаходяться документи МОНУ, Департаменту, КВНЗ "Харківської академії неперервної освіти" тощо
Творча майстерня [3]
Пізнавальні сайти для дітей [18]
Відеофільми, дитячі бібліотеки, цікава інформація тощо
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 43
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Ефективний педагогічний досвід

Зразки витягів із протоколу засідання педагогічної ради та ШМО про вивчення ЕПД
13.08.2013, 15:56

Витяг із протоколу засідання педагогічної ради

Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

від 29.05.2006 р.                                       № 4

 

СЛУХАЛИ: заступника директора з НВР  Троценко С.М. про вивчення і узагальнення досвіду роботи вчителя початкових класів М.І.Паніної з  теми «Вдосконалення навичок техніки читання».

 Марія Іванівна має глибокі теоретичні знання з предмета, володіє методикою викладання. Розвиток пізнавального інтересу учнів  здійснюється різними методами стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності(пізнавальні, дидактичні, ситуаційні ігри тощо). Чітке місце посідають такі методи навчання: словесні (розповідь, бесіда); наочні(таблиці, дидактичні картки, ТЗН); практичні (практичні роботи, досліди. Використовує проблемно-пошуковий метод, за допомогою якого здійснюється активізація розумової діяльності учнів на всіх етапах уроку. Значну увагу педагог приділяє формуванню логічного мислення, використовуючи методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Враховуючи індивідуальні особливості мислення учнів, націлює їхню діяльність на самостійний пошук розв’язання проблеми.

Крім того, вчитель впроваджує:

-         диференційований підхід до навчання,

-          використовує завдання різного ступеня складності;

-     нестандартні форми проведення уроків.

На уроках особлива увага приділяється творчому застосуванню знань на практиці: випуск …., захист проектів тощо.

Аналіз контрольних робіт свідчить про те, що учні добре засвоїли програмовий матеріал, у них сформовані предметні вміння і навички.

Досвід роботи з теми «Розвиток пізнавального інтересу учнів ліцею до вивчення математики» пропонуємо вивчити і узагальнити.

 УХВАЛИЛИ:  Вивчити і узагальнити досвід вчителя початкових класів М.І.Паніної з  теми «Вдосконалення навичок техніки читання».

Створити творчу групу вчителів для всебічного вивчення та узагальнення досвіду роботи педагога.

 Голова педради                           ____________________            Н.І.Шевцова

 Секретар педради                       _____________________        Т.М.Тертична

                                                                    

 Витяг із протоколу засідання педагогічної ради

Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

від 29.05.2006 р.                                       № 4

 

СЛУХАЛИ: заступника директора з НВР  Троценко С.М. про   узагальнення досвіду роботи вчителя початкових класів М.І.Паніної з  теми «Вдосконалення навичок техніки читання».

 Марія Іванівна має глибокі теоретичні знання з предмета, володіє методикою викладання. Розвиток пізнавального інтересу учнів  здійснюється різними методами стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності(пізнавальні, дидактичні, ситуаційні ігри тощо). Чітке місце посідають такі методи навчання: словесні (розповідь, бесіда); наочні(таблиці, дидактичні картки, ТЗН); практичні (практичні роботи, досліди. Використовує проблемно-пошуковий метод, за допомогою якого здійснюється активізація розумової діяльності учнів на всіх етапах уроку. Значну увагу педагог приділяє формуванню логічного мислення, використовуючи методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Враховуючи індивідуальні особливості мислення учнів, націлює їхню діяльність на самостійний пошук розв’язання проблеми.

Крім того, вчитель впроваджує:

-         диференційований підхід до навчання,

-          використовує завдання різного ступеня складності;

-     нестандартні форми проведення уроків.

На уроках особлива увага приділяється творчому застосуванню знань на практиці: випуск …., захист проектів тощо.

Аналіз контрольних робіт свідчить про те, що учні добре засвоїли програмовий матеріал, у них сформовані предметні вміння і навички.

Досвід роботи з теми «Розвиток пізнавального інтересу учнів ліцею до вивчення математики» пропонуємо вивчити і узагальнити.

 УХВАЛИЛИ:  Вивчити і узагальнити досвід вчителя початкових класів М.І.Паніної з  теми «Вдосконалення навичок техніки читання».

Створити творчу групу вчителів для всебічного вивчення та узагальнення досвіду роботи педагога.

 Голова педради                           ____________________            Н.І.Шевцова

 Секретар педради                       _____________________        Т.М.Тертична

                                                                    

 

 

 

Витяг  із  протоколу №  2

засідання ШМО вчителів початкових класів

Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

 

                                                          від 20.10.2002р.

 

   СЛУХАЛИ:   Паніну М.І., керівника шкільного  методичного об’єднання               Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів про вивчення передового  педагогічного досвіду Паніної М.І., вчителя початкових класів Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на тему «Вдосконалення навичок техніки читання».

УХВАЛИЛИ: 

1. Вивчити та узагальнити у 2002-2006 навчальних роках передовий  педагогічний досвід Паніної М.І., вчителя початкових класів Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на тему «Вдосконалення навичок техніки читання».

2.  Запропонувати призначити методичного керівника Л.М.Давиденко, методиста   РМК

 

                     Керівник  ШМО        ____________________            М.І.Паніна

                                                                  (підпис)

                    Секретар                   _____________________          Л.І.Корнейко

                                                                       (підпис)

 

 

 

 

Витяг  із  протоколу №  3

засідання ШМО вчителів початкових класів

Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

 

                                                          від ______________________

 

   СЛУХАЛИ:   Паніну М.І., керівника шкільного  методичного об’єднання               Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів про вивчення передового  педагогічного досвіду Паніної М.І., вчителя початкових класів Новоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на тему «Вдосконалення навичок техніки читання».

УХВАЛИЛИ: 

1. Вивчити та узагальнити у _________ навчальних роках ефективний педагогічний досвід (ПІБ вчителя), вчителя географії  (назва закладу) на тему «Використання інтерактивних методів навчання географії у навчально-виховному процесі».

2.  Запропонувати призначити методичного керівника (П.І.Б.), методиста   РМК

 

                     Керівник  ШМО        ____________________            (П.І.Б.)

                                                                  (підпис)

                    Секретар                   _____________________          (П.І.Б.)

                                                                       (підпис)

 

 

 

Категорія: Ефективний педагогічний досвід | Додав: МаричкаКмить
Переглядів: 12083 | Завантажень: 0 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Захисти себе
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz